SF 90 år

Godmorgon måndag! Sagas och min vecka påbörjades i Åboland hos min mamma. Hit kom vi på lördagen då jag skulle fota Statsvetenskapliga Fakultetens 90-årsfest. Är fortfarande helt mör i kroppen, sprang omkring med 2 kameror i 8,5 timmar och fotade glada människor. Bilderna börjar vara klara så jag tänkte visa en sneakpeek på ett par stycken.

SF 90-245

SF 90
Min vän Roba och hans vackra dam Ellinore.SF 90-115Efterrätten! Åh, så smarrig den såg ut. Borde ha nallat åt mig några bitar hem!

Nu har vi kommit hem igen o tar det lugnt. Fick hem ett Woodwick-ljus av mamma som hon tyvärr inte kunde ha pga stark doft, så det ska få brinna ikväll. Vårt vardagsrum är större än hennes så tror det blir riktigt bra! Woodwick-ljusen är så mysiga då de sprakar när de brinner! Så avslappnande ljud. Vad har ni haft för er i helgen? Ida har åtminstone fått en liten dotter, kika in o gratulera henne!

Kommentera detta!

