Spegelbilden

1-32-33-3

Typ så här har jag hållit på idag varje gång jag sett min spegelbild. Måste ju lära känna min nya frisyr o mitt ansikte i den, haha.

Idag har igen varit en lite… besvärlig dag. Bara korta tupplurer och för min del lite sämre nattsömn igen. Ja, för inatt tog jag Saga till vår säng kl 3 då hon blev hysterisk varje gång jag la ner henne i hennes egen säng. Tror hon hade sina första mardrömmar eller nåt, för hon somnade jättefort i famnen men vaknade till och blev lika hysterisk så fort jag la ner henne igen. Nå, sen somnade hon på mindre än tio sekunder med händerna hårt hållandes i mig. Synd bara att min rumpa domnade bort på ungefär en kvart av den obekväma ställningen. O så ”sov” vi till 7.  Gäsp.

Som tur har vädret varit helt fantastiskt, så vi har tagit två långa vagnpromenader och jag har verkligen försökt njuta av solstrålarna. När Sambon kom hem tog jag en lång het dusch o bara stod där o njöt av tystnaden och egentiden en stund, sen kändes det bättre. Nu har hon verkligen tagit igen sin dåliga dagssömn också, för hon har sovit i nästan två timmar i vagnen.

Kommentera detta!

