En enorm hårförändring

…har det blivit för min del idag! Förra veckan bokade jag tid o sen dess har jag funderat av o an o hit o dit… O så här blev det!

_MG_5634 _MG_5655

Det blev ungefär 10 kg lättare, haha. Så känns det åtminstone! Vad tycker ni?

21 reaktioner på ”En enorm hårförändring

  1. Vaau, vilken skillnad! Jag har just nu också en period när jag helst bara skulle vilja kapa av mitt hår. Det är ju så snyggt när man har det klippt i en frisyr istället för att bara ha det långt 🙂

  2. Wow! Sällan tkr jag att det blir mycket snyggare när folk kapar av sitt långa fina svall (har själv så tunt och stripigt hår å värre har det blivit efter graviditet och amning och kmr troligen aldrig ha riktigt långt, tjockt hår å e så avundsjuk på såna som har det, hahhaa…) men i det här fallet blev det jättefint!

  3. Jättefint! Och så mycket mer praktiskt med höstjackor och baby och grejer 😄

    1. Verkligen! Saga vet inte riktigt vart hon ska lägga handen när hon dricker mjölk då det inte finns en lång fläta att riva i längre 😁 Tack! 😊

Kommentera detta!

