En ny familjemedlem

_MG_4948
Oj, vet ni vad! Igår köpte jag ett nytt objektiv till ett dunderpris! Nämligen Tamron 24-70mm f2.8. Idag har jag lite provat det, lite. Saga har nån klängig period just nu så dagarna går mest ut på att bära på henne för att hon ska vara nöjd. Går jag på wc gallskriker hon, det är liksom på den nivån. Men några bilder fick jag på en nöjd tös i alla fall!

_MG_4966

Annars är det mycket fotograferingar på g nu! På lördag dop, nästa vecka både barn och en årsfest. Så roligt! Om ni är intresserade av fotografering av era barn till t.ex. julkorten kan ni mejla mig på vaihelasandra@gmail.com !

_MG_4987_MG_4991_MG_4993 Vet ni vad detta ovan är? Jo, en icke samarbetsvillig dotter på bushumör! Hittade klänningen på loppis helt oanvänd för 4€ idag, den blir perfekt till julen!

2 reaktioner på ”En ny familjemedlem

Kommentera detta!

