Lampfunderingar

_MG_3510-2

Ni ser den där tavelhyllan? Där har jag tänkt lägga upp en eller två djupare hyllor istället. På den hyllan ska en lampa stå, för nu är hörnet väldigt mörkt.

Men nu har jag lite förälskat mig i en massa lampor. Vilken gillar ni bäst?

 1. Här                                                                   2. Här

3. Här                                                                    4. Här

Som ni märker är jag ganska inne på en enkel lampfot, men nr 3 är jag ändå evigt förälskad i…. Men den kanske känns för stor uppe på en hylla? Vad tycker ni?

Inlägget innehåller affiliate-länkar. 

En reaktion på ”Lampfunderingar

Kommentera detta!

