Cirkus Mammalivet

Hej och välkommen till Cirkus Mammalivet! Idag har vi haft en rolig show i form av ”Ta oss till banken i tid”.

10:25 tänker jag ”Bäst att börja klä på Saga i god tid så det inte blir stressigt sen”
10:25:05 märker jag att Saga har kakkat
10:35 är hon ren o påklädd igen o jag ska lägga henne i bilstolen
10:37 märker jag att bilen är en isklimp
10:43 startar vi hemifrån, tiden på banken är kl 11, det tar ca 18 min att köra.
10:53 är vi på god väg när vi kommer ifatt en gammal tant som definitivt inte har bråttom till banken
10:59 parkerar jag förbannad ca 100 m från banken
11:01 är vi utanför, en man går in just före o jag tänker oj så bra han hjälper säkert med vagnen!! Icke. Höll inte ens upp dörren. Tusen tack, vilken gentleman du är!
11:05 är vi inne på rummet där vi ska träffas o då säger bank-kvinnan ”Din sambos fullmakt är inte här”

Så han fick ändå komma dit. Tjosan.

En reaktion på ”Cirkus Mammalivet

  1. ojnej.. 🙂 måste bara skratta lite för känner så väl igen den cirkusen..kanske inte såå roligt då man är mitt uppe i den. Bra kämpat!

Kommentera detta!

