Bankärenden

Torsdag idag, då! Eller? Visst är det torsdag? Jag är helt ute med dagarna denna vecka.

_MG_4525

I alla fall ska vi till banken idag, Saga o jag. Båda flunssiga, oj hjälp. Ser framför mig en snorig mama med skrikande baby i famnen. Som tur ska vi bara öppna konto åt Sagisen så det ska väl gå ganska fort. Extra fort om Saga börjar hosta som i morse då hon väckte mig, trodde hon skulle kvävas o dö. Istället började hon berätta nåt åt sin åsna. (Inte mig då alltså utan en mjukis) ”Ta ta ta ta! TÄTÄTÄÄTÄTÄÄÄ!” Älskar hur hon låter som en arg skolfröken när hon ”pratar”. Man nästan ser pekfingret vifta. Hoppas hon inte låter så sen när hon på riktigt pratar.


Igår fick jag lite mer fotojobb för denna månad, nämligen en fotografering inför farsdagen. Om ni är fler som vill ha bååni (tack alla österbottniska bloggersss för att ni fäst det där ordet i huvudet på mig) fotade som farsdagspresent, eller varför inte hunden så kan ni höra av er! Har ännu möjlighet 23.10 och 30.10 för ett par fotograferingar.

Mejla på vaihelasandra@gmail.com om du är intresserad!

En reaktion på ”Bankärenden

Kommentera detta!

