Hemma hos oss: Sovrummet

Hej på er! Det har varit så mycket allt möjligt nu att jag inte har hunnit göra nästa Hemma Hos Oss-inlägg. Denna gång blir det sovrummet! Även där är skillnaden helt enorm. Ofantligt stor.

sovrummet före

Så här såg det ut före.

sovrum klart

Första natten i vårt sovrum såg det ut så här! Älskar de där påslakanen, de är från H&M. Minns att jag var tveksam till kvaliteten på deras påslakan men blev mycket positivt överraskad! Fortfarande supermjuka och fina.

_MG_4545
Man kommer in genom en ganska mörk, 30 år gammal orenoverad korridor…_MG_4556 _MG_4562
Ljuset flödar in vilket är guld värt på vintern, och till höger ser ni min drömfångare som jag köpte på Ekenäs höstmarknad för två år sen.

_MG_4551 _MG_4554
Stolen till höger köpte jag på loppis för 10 euro, vilket fynd alltså! Den agerar främst den-där-stolen som alla har i sina sovrum, alltså är den konstant begravd under kläder. Men igår städade jag så nu ser man den igen! Byrån ska få nya knoppar, bara jag hittar passliga. Indiska har fina men så blir jag alltid osäker…

_MG_4571 _MG_4565

Saga 2 veckor på bilden bakom, o så vi två på min favoritbild av oss.

Ja, det var vårt sovrum! Hoppas ni gillar denna serie! Säg gärna vad ni tycker 🙂

8 reaktioner på ”Hemma hos oss: Sovrummet

    1. Visst är det kul att se!

      Tack! Jo det är inte så kul. Som tur verkar jag ha nån slags spärr på när jag är hemma ensam med Saga, för så fort Sambon kom hem igår så bara exploderade det… Men nu mår jag igen lite bättre 🙂 Saga verkar också piggare.

  1. Snyggt å ljust! Stolen var verkligen ett fynd! Jag har oxå H&M lakan (svarta med vita prickar) och är supernöjd, de är redan flera år gamla! 🙂
    /Kitty

Kommentera detta!

