Våra stjärnor

Alltså jag säger då det, då jag läser om Galans innehåll och program. Ida-Marie​ och Maria​, vilka stjärnor ni är som har ordnat detta! Jag är ingen vinnare i nån av kategorierna fast ni får ju nominera mig ändå, det vet jag ren nu, men SOM jag ser fram emot denna kväll! Speciellt nu då jag läser programmet.

hemsidan kan man nu läsa om Galan. Så här står det.

Galan 2015 är en ny bloggala, där finlandssvenskar kommer att belönas och hedras för sina utföranden under året 2015. Programmet och prisutdelningen riktar sig inte enbart till bloggare – även musiker, artister, författare med flera kommer att uppmärksammas. Liknande galor har tidigare ordnats av Yle i Helsingfors, men efter ett par år utan någon gala alls anser vi att det är hög tid att ge finlandssvenskarna ett evenemang som hela Svenskfinland behöver! Det blir en kväll fylld av glädje, prisutdelningar och samvaro.


Ratata/KSF Media kommer att stå för programvärdarna Anne Hietanen och Hannah Norrena.

Under kvällen kommer det att bli prisutdelning till vinnarna som röstats fram innan Galan 2015.

Ett antal artister kommer att uppträda under kvällen.

Före prisutdelning är det mingel med gäster och sponsorer.

Efter Galan ordnas limousinskjuts till kvällens efterfest vid plan B.

Hör ni, detta kommer att bli en fantastisk kväll!

4 reaktioner på ”Våra stjärnor

Kommentera detta!

