En sminklös prinsessa

Godmorgon tisdag! Här är vi båda flunssiga, Saga blev ordentligt snuvig ren inatt och jag hade halsen underlig hela gårdagen. Nu snorar vi båda på (förlåt för infon) o tar det lugnt. Saga sover och jag glor på Frozen för tusende gången, minst!

Veden sprakar i båda spisarna och värmen här inne stiger sakta uppåt från 18 grader. En kall natt igen.

Nu tänker jag göra som Linn och bara låta texten rinna ur mig. Igår fick jag hem min brudtärneklänning inför min bästis’ bröllop i januari. Så glad för deras skull! Här är en sneakpeek.

Skickade den första bilden åt Sambon och den blivande bruden o ba ”Hur jag ser ut på instagram” o den andra bilden ”Hur jag ser ut i verkligheten”. Haha.
 Så varsågod. Nu kan jag åtminstone kalla mig för personlig blogg! Haha. För att inte lämna er med gårdagens trötta nuna så avslutar jag detta inlägg med en bild på Dagens Retrobebis i Marimekkotröja från år 1989.

4 reaktioner på ”En sminklös prinsessa

  1. Hahahha känner så igen min 😀 jag fotograferade en ny bloggheader igår och när sambon kom hem från jobbet och såg bilden och hur jag såg ut framför honom.. 😀 på bilden var jag vacker och glad och framför honom stod jag med knut på huvudet, sminket borttvättat (bara obekvämt med sånt) och glasögon på.

Kommentera detta!

