Nominera inför Galan 2015!

Ikväll får man börja nominera bloggar inför Galan 2015! Jag är väldigt inspirerad just nu och funderar mycket på vilka jag ska nominera. Om nån tycker att den vill nominera mig vore jag också otroligt ärad! Det vore drömmen att vinna nån kategori! Synd bara att man aldrig får veta om nån nominerat en om man inte hör till top 3!

Ja, det går alltså till så att de tre bloggar med flest nomineringar i de olika kategorierna kommer att gå vidare till omröstning. De slutliga vinnarna avslöjas på Galan 2015! Man kan bli nominerad till flera kategorier, men endast vara top 3 i en kategori + Årets blogg.

Kategorierna är

Årets mode-/skönhetsblogg
Årets tränings-/hälsoblogg
Årets familjeblogg
Årets personliga blogg
Årets kreativa blogg
Årets foto-/videoblogg
Årets blogg
Årets inspiratör
Årets författare
Årets artist
Årets företagare
Årets mediepersonlighet

Som sagt surrar min hjärna redan rejält över vilka jag ska nominera. Här kan man fylla i nomineringsblanketten! (bara den börjar fungera) Man får fylla i den endast 1 gång så fundera noga! Nominera kan man göra ända fram till 23.10. Efter det pågår röstningen från 25.10 till 6.11. Sen får vi se på Galan 2015 vilka som vinner! För ni kommer väl?

7 reaktioner på ”Nominera inför Galan 2015!

Kommentera detta!

