Fem bloggtips

Jag tänkte tipsa er lite om fem bloggar jag läser! Dessutom vill jag endast tipsa om finlandssvenska bloggar. Känns onödigt att berätta om de där stora svenska bloggarna som hundratusen andra också läser. Istället vill jag puffa för några inhemska lite mindre som jag tycker kan få fler läsare (eller vad vet jag, kanske ni alla läser deras bloggar redan!)

Smulans liv. Bloggar om livet i Helsingfors, om Puman, jobbet och sin högt älskade bil ( 😉 ). En mysig vardagsblogg helt enkelt!  

Siljes bloggSilje bloggar om resor, inredning, skönhet, kroppsideal och mycket mera. En blogg helt i min smak! Blir ju dessutom bättre av att vi bor i samma stad. PS. Silje, hör av dig om kaffedejt!


Nadia Boussir. Minns då Linn puffade för att Nadia börjat blogga igen o min reaktion var ”Nadia who?” o så gick ungefär 2 dagar och jag var fast. Nadia levererar inlägg efter inlägg som är välskrivna, djupa och som fastnar rakt i hjärtat.

Paula och bloggen Projekt 333. Paula bloggar om att leva med endast 33 klädesplagg i 3 månader per gång, dvs ha en s.k. kapselgarderob. En intressant blogg om att minska på sitt innehåll i klädskåpet och därmed också minska på klädkriserna.

Lillemors blogg. Det sa klick och jag var fast. Lillemor bloggar om livet som trebarnsmamma på ett humoristiskt sätt. Hon jobbar som handledare på en flyktingförläggning och dammsuger sitt hår (kan man ens skriva det där i samma mening egentligen??).

Dessa var mina tips för idag! Hoppas ni har en fantastisk måndag, jag har väckts kl fem så det kan bara bli bättre för vår del.

9 reaktioner på ”Fem bloggtips

Kommentera detta!

