Babyset till matstolen

_MG_4316 _MG_4415_MG_4373 _MG_4375

Den här tjejen har nu fått nästa del till matstolen! Lilla sötpluppen var lite fundersam först o hängde över kanten, men sen blev det kul att sitta där. Speciellt då hon fick en majskrok att gnaga på.

Det som var kul då jag skulle köpa den här delen till matstolen var att jag gick till Stockmann o skulle köpa den till normalpris, men det f i c k jag inte göra. Varför? För att Galna Dagar skulle börja nästa dag. Jaha, tack o hej sa jag o gick. Vad är det för skämt till försäljningstaktik?

6 reaktioner på ”Babyset till matstolen

  1. Jag var för några veckor till Emotions butik. Tog schampo, balsam och hårinpackning. Kostar normalt nästan 70€. Super snälla flickan i kassan tipsade om att följande vecka har dom 40% på produkterna. Gissade om jag blev glad. Återkom följande vecka och köpte dubbelt upp istället

Kommentera detta!

