Inför Galan 2015

Nu har Maria avslöjat vem programvärdarna för Galan 2015 kommer att vara. Det är inga mindre än Anne och Hannah! Gud så kul det ska bli att få träffa dem. Såg en skymt av Anne på en bloggprisgala nåt år, men blyg som jag var sa jag ingenting. Så Anne, om du såg någon stirra på dig med stora rädda ögon några år sen var det säkert jag!

Jag är helt otroligt peppad. För det första åker jag upp med två av mina bästisar. För det andra kommer det att bli en fantastisk kväll där man hoppeligen får träffa många av er andra ljuvliga som bloggar! För det tredje kommer jag att få en lyxig weekend utan barn (fast jag säkert kommer sakna Saga alldeles hemskt!)

Vi ses väl??

Bilden lånad från Ida-Maries blogg.

11 reaktioner på ”Inför Galan 2015

  1. Jag ser såååå mycket fram emot hela galahelgen! Det ska bli så himla kul att få träffa alla bloggare på riktigt och spendera kvällen tillsammans. Hoppas att ni är riktigt många som kommer söderifrån också! 😀

  2. Eftersom jag ännu ammar så kommer det nog inte bli någon gala för mig 😦 Orkar inte med pumpande etc och att ta med Lillasyster funkar inte riktigt heller… Eller då skulle hela familjen måsta komma med och det blir ju svindyrt! Grr… Sku vara så kiva och jag har gillat de andra galorna! Fast denna verkar bli typ tio gånger bättre!!!!

Kommentera detta!

