Hej från Åboland

Hej på er! Jag sitter i mammas soffa och bloggar. Igår kom Saga o jag hit för lite kaffedejter, fotograferingsplanering och mys med mamma/mormor. Vi har tassat på stan, druckit en hel del kaffe (inte Saga då) och shoppat lite smått. Råkade t.ex. köpa ett par koppar på Indiska. Helt i misstag, jag lovar. Jag har definitivt en grej för koppar.

Imorgon startar vi hemåt lite efter kl 8, eftersom Saga ska på rådgivning till kl 10 hemma. Kommer bli lagom stressigt om hon inte vill sova i bilen, hehe. Inte alls nervös. Nej, men det går nog bra, intalar jag mig själv.

Medan vi har varit här har vi också gått igenom mina och min brors babykläder. Hittade denna tröja som jag har haft som liten.

Sandra o Saga

Är hon min dotter eller är hon? Har en massa såna här bilder på min telefon, på mig som barn och på Saga som look-a-like. Mammas lilla tjej! ❤

Hur har ni haft det?

Kommentera detta!

