Fredagkväll och hemgjord pizza

Hej vänner! Känns som evigheter sen jag sist bloggade, men det var visst i förrgår. Saga har haft två riktigt gråtiga dagar, stackarn, hon har inte sovit bra varken på dagen eller natten och verkar som att både tänder och magen bråkar. Så det har inte funnits så mycket tid till annat. Stackars liten.

Igår köpte jag sen ett aktivitetsarmband, det blev ett Polar Loop i svart! Ni som följer mig på instagram har säkert sett det redan. Jag blev så inspirerad att jag i morse trots en riktigt usel natt gick en långpromenad i Ekenäs för att pigga upp mig. 12 000 steg har det blivit idag så riktigt bra! Dessutom blev jag inspirerad till att verkligen försöka nå ”min nivå” av aktivitet så kastade in ved i vedlidret i ungefär en timmes tid – Det känns!

Annat som har hänt är att vår nya tvättmaskin anlände idag! Världens bästa svärmor köpte den åt oss. Ja, eller åt Saga egentligen. Vi får väl köpa en ny sen när hon flyttar hemifrån… 😉

Nu sover Saga o Sambon o jag ligger soffan o slöar. Vi har ätit pizza lagad from scratch. Deg, tomatsås o allt. Önskar att jag kunde säga att parmaskinkan var från egen gård men näpp 😉 Nu ska jag fortsätta gosa med Sambon…

_MG_4021 _MG_4030

Kommentera detta!

