Inför ett bröllop!

En av mina bästa vänner Paula kommer att gifta sig i januari och jag behöver era bästa tips på var jag kan hitta klänning till det! Jag är brudtärna och vi ska ha klänningar i grått/blågrått. Har kollat in dessa nedan på Nelly men är lite nervös…

Dessa har jag kollat in men storleken är ju alltid ett problem. Nummer 3 är min favorit men finns endast i stl 34 mer (på rea, tips tips), så himla synd!

nelly1 nelly2 nelly3

1 // Här                                             2//Här                               3//Här

Var annat finns snygga festklänningar?

12 reaktioner på ”Inför ett bröllop!

  1. Jag måste säga som fredrika här tidigare att de lönar sig att gå in och kolla på casa di mari. Bra service och man hittar i helt okej prisklass 🙂

Kommentera detta!

