Aktivitetsarmband

Ni som har testat på aktivitetsarmband, har nån av er Polar Loop? Är det bra? Värt att köpa? Tips på andra?

8 reaktioner på ”Aktivitetsarmband

  1. Jag har Garmin Vivofit 2, en av de mer simpla modellerna.. Jag är nöjd med den, man synkar den till en app på sin smartphone eller ett program på datorn så kan man få ut ganska mycket av den. Hittills är den enda nackdelen att armbandet inte registrerade rörelse då jag cyklade..

  2. I förrgår köpte jag ett Karhu Pro Active-aktivitetsarmband. Det skulle jag inte ha gjort om jag hade vetat hur krångligt det skulle bli att använda det. Eller, ska vi säga, hur krångligt det var att ta det i bruk. ”Systemkrav: Android 4.3 eller högre, iPhone 4S eller senare”. – Ok, tänkte jag, jag har iPhone 4S. Det som inte framgick var att med den senaste versionen av iOS 9 vaddetnuär så funkar inte appen, utan den skär ihop så fort man försöker synkronisera armbandet med telefonen. Nå, jag lyckades till sist med iPaden i stället, för den har jag inte hunnit uppdatera än till följande iOS-version… Annars hade jag inte fått igång f*nskapet överhuvudtaget, eftersom man inte kan ställa in något alls på själva armbandet utan allt ska göras i appen… Köp alltså inte ett sånt :-/

  3. Jag äger ett Polar Loop aktivitetsarmband. Det används dagligen och jag är jätte nöjd över min! Inget att klaga på alls och kan verkligen rekommendera det 🙂
    Har även köpt till ett pulsbälte till den, så att den samtidigt fungerar som pulsklocka vid mina träningspass, funkar super!

Kommentera detta!

