You might want to wish me a happy…

…Birthdaaaaaaaaay! Det är min födelsedaaaag idag! Jiihaa! Jag har fått sova nästan hela natten ända till halv åtta. Nu ligger Saga på sin lekmatta o snurrar av o an till mage o rygg medan jag äter en lyxig frukost som kommer att avslutas med ett par bitar av Marabous Drömkrisp, min favoritchoklad just nu!

_MG_3882 _MG_3880

Första födelsedagen som mamma, den har börjat bra. Senare kommer min mamma hit o då ska vi gå på Ekenäs marknad. Ikväll blir det middag på tumis med Sambon medan Saga är hos fammo o på söndag blir det kaffe. Jee! Älskar att ha födelsedag.

8 reaktioner på ”You might want to wish me a happy…

Kommentera detta!

