Om nätshopping

Det finns två typer av människor som shoppar online.

1. De där som sen slaviskt följer sina paket och vet exakt var det befinner sig just nu i denna sekund

och

2. De som bara väntar på att få meddelande om att det är framme.

Jag tillhör grupp 1. Väntar på en matta o en sovpåse åt Saga, så jag har TVÅ paket att följa! Vilken tillhör du?

7 reaktioner på ”Om nätshopping

  1. Jag är den som hinner glömma att jag beställt något innan det kommit till posten 😉 skoj det också, för då är det EXTRA spännande att hämta ut sitt paket 😉 okej ibland mins jag ju nog vad jag beställt redan då jag ser vilken firma som skickat det, men jag i alla fall. Väntar på 2 paket just nu och har noll koll på när dom kommer 😉

    1. Nämen oj! Jag har helt missat en sort av människor med andra ord 😉 Idag kom mina båda paket, plötsligt, trots att jag nog hade kollat var de befann sig. Jihuu! 😀 Dock kom jag på att jag har ett tredje på kommande, bra minne!

    1. Skrev just åt Malin som svar att jag tydligen är en blandning av ett och tre, fick två paket idag efter att noooga ha kollat när o var de befann sig men mindes sen att jag har ett tredje på kommande! 😀

  2. Jag tillhör samma tredje sort som Malin och Hanna. Ofta glömmer jag bort att jag har paket att vänta, om det inte råkar vara något som anländer snabbt.

      1. Eller bara bra koll på vad du beställt. Sambon brukar skratta åt mej alla gånger jag funderar högt vad det är jag nu klickat hem. Kanske jag shoppar för spontant.

Kommentera detta!

