En stilla tisdag

Denna vecka är det ju min födelsedag! På fredag, vilken perfekt dag att fylla år på. Dessutom är det Ekenäs höstmarknad då så dit ska vi först hela familjen, sen får Saga va hos fammo ett par timmar medan Sambon o jag går ut o äter på tumis. Ska bli riktigt mysigt med en liten date night. På söndagen blir det kaffe o kaka.

Idag har Saga o jag varit till Ekenäs för att köpa lite höstblommor o strumppisar. När vi kom hem vräkte det ner vatten o jag tror det var tack vare regnet som Saga somnade själv i vagnen! Jihuu. Medan hon sov hann jag dricka kaffe i lugn o ro, ordna blommorna i en kruka och städa lite. Skönt.

Kommentera detta!

