5 glada idag

1.Det är fredag

2. Saga sov från 20-05.20, 06.20- ????

3. Med andra ord är jag pigg trots väckning 05.20 o dricker nu kaffe i lugn och ro

4. Idag börjar Vain Elämää

5. Om en vecka fyller jag år! Här kan ni läsa vad jag önskar mig.

//

2 reaktioner på ”5 glada idag

  1. Det var då en tutigott natt då! Här sov herremannen också bra, från 21.30-7.30 I STRÄCK 😀 jag trodde han gått sönder…… Hur brukar Saga förresten somna? Och har hennes sömn ändrat då ni flyttade henne till spjälsängen?

    1. Hon fick vaccin igår så antagligen därför 😀 Hon somnar alltid mitt i kvällsmaten så ska bli spännande nu då vi ska börja med gröt ikväll! Inget har ändrat då vi bytte till spjälis, skönt!

Kommentera detta!

