29 bilder man bör ta på sitt barn del 3

Del 1 och del 2.

16. Med syskon. Saga har ju inga syskon ännu men jag har en bild på henne o katten vår, då katten fyra månader efter Saga föddes äntligen vågade ligga på sängen samtidigt.

11875459_1606766429597523_879308569_n

17. Med kusiner. Saga har exakt EN kusin, en flicka som är född i juni 2014. Jag minns hur spännande o roligt det var då hon ännu var i magen o vi försökte bli gravida. Hennes föräldrar önskar dock att bilder inte läggs upp på internet så det här blev en tom punkt.

18. Med våra vänners barn. Såna finns inte ännu! Måste tas!

19. Då tänderna kommer. Denna bild beskriver ganska mycket men jag känner att jag vill ta flera, för hon gnagar verkligen på allt! Hoppas de övre framtänderna kommer snart så hon inte behöver ”pinas” så länge. Dessutom är de nedre vassa som knivar så sen då hon kan gnaga på typ en bit knäckebröd själv kommer jag att vara såå glad.

_MG_1997

20. Första fasta maten. Räknas det liksom att barnet ska äta själv månne? När vi matar henne med sked går det ju någorlunda smidigt…?

21. Hela familjen. Hej hej, här är vi! Den här bilden har ni fått se ganska nyligen men nu får ni se den pånytt.

IMG_2853

22. Jag och babyn

_MG_0963-3 _MG_0989 IMG_2931 _MG_8742

Kommentera detta!

