En torsdagslista

Känner jag rätt om jag säger att ni säkert är många med lite bloggtorka just nu? Det är grått ute, händer inte så mycket, alla är lite småtrötta? Här har ni en lista!
Dagens planer: Vi ska på rådgivning o så ska vi hämta svärfars hund Nemo som vi vaktar över veckoslutet. Dessutom ska jag försöka hitta en födispresent åt mormor.

Min lunch kommer att bestå av: Ingen aning. Hinner jag äta? Spänningen stiger. Kanske mysli o naturell jogurt. Har nån av er förresten ett superbra recept på granola som jag kan testa?

Vädret utanför mitt fönster är: Grått. Tror inte det regnar ännu åtminstone.

Inatt drömde jag: Som vanligt drömde jag att Saga höll på att kvävas i sin säng, buu 😦

Dagens outfit består av: Än så länge mjukisbyxor o tskjorta. Ingen bh. Den friheten alltså. *women know*

Det här är min favoritlåt just nu: Oj, vad är musik? Nääe men jag gillar den där låten Aurinko av nån tonårspojke som spelas mycket på Voice just nu.

Nästa fest jag ska gå på är: Min mormor fyller 80 på lördag, det ska firas!

Just nu är jag så irriterad på: Att jag städar o städar o städar o städar o städar men det är aldrig städigt.

Däremot vill jag rekommendera: Mig själv som babyfotograf. Är så nöjd över hur jag utvecklas hela tiden. Bra förstås med ett foto-objekt här hemma men ni vet.

5 reaktioner på ”En torsdagslista

  1. Pingback: En Fredagslista |

Kommentera detta!

