Hemma hos oss : Köket

Ni var jättemånga i detta inlägg som önskade mer inlägg om vårt hem o om inredning! Därför tänkte jag göra en liten blogg-serie om det! Börjar med köket.

Köket är för mig det rum som helst alltid ska vara städigt men hemskt sällan är riktigt tipp topp, speciellt med en baby i huset. På de första bilderna nedan ser ni köket före vi rev det, sedan då det var halvfärdigt och på sista bilderna detaljer över hur det ser ut idag. Bakom mig på bilderna före så är det dessutom höga skåp och en vägg som vi sedan rev. Tyvärr hittade jag inte bild på det!

kök före 1da o nu

Nu så här i efterhand är det mycket som både Sambon o jag hade ändrat på. Personligen hade jag helt skippat trädörrarna, och det hade gärna fått vara lite lantligare. Köksön älskar jag dock! Det finns två stolar och utrymme för benen på andra sidan, det som inte syns på bild. Köksön är alltså nere till vänster. Nåja. Kanske när jag vinner på lotto sen….. Nog älskar jag köket ändå men man är väl aldrig nöjd, speciellt inte om man älskar inredning! Kanske jag får övertala Sambon att måla dörrarna sen nåt tag 😉

_MG_3040_MG_3048_MG_3053_MG_3020

6 reaktioner på ”Hemma hos oss : Köket

  1. Neeej jag älska ert kök, just trädörrarna som var snygga, hade aldrig tänkt på att man kan kombinera så! du ska vara nöjd med det tycker ja 🙂

Kommentera detta!

