4 år sedan idag

För fyra år sedan satt jag hysterisk på soffan i vår lägenhet när Sambon kom hem. Jag hade precis före fått veta att en av mina allra allra bästa vänner hade dött i en motorcykelolycka. Nu, fyra år senare, har jag precis hittat några cdn som innehåller bilder på oss två tillsammans, o som de har väckt minnena till liv. Han var den där människan som trots att han själv mådde dåligt ibland alltid ville allas väl. Han var så otroligt godhjärtad att ni inte ens kan föreställa er. Han gav de där kramarna som alltid, alltid fick en på bättre humör. Han kommer för alltid att vara så otroligt saknad av så många människor. Älskade vän. ❤

100_27~1-2

8 reaktioner på ”4 år sedan idag

  1. Fy va hemskt! Jag hade själv en sån vän också, han dog i en frontalkrock med en stock-rekka -08. I samma bil var hans pappa och bror. Brodern var den enda som överlevde. Så synd att de mest godhjärtade människorna ska lämna oss för tidigt <\3

  2. Jag är en av de som var teologgulis med J. Vi hade föreläsning samma dag och på kvällen kom meddelandet om vad som hänt. Så vi satt tillsammans långt in på natten vi gulisar (och tutorerna) som var i Åbo och bara pratade. Trots de få veckorna vi hade så blev vi otroligt nära som grupp av J ❤

  3. Har aldrig själv upplevt liknande på nära håll men jag minns när nyheten om dehär kom. Hur hemskt det kändes för att han var en solstråle vart än han gick och för att jag inte kan föreställa mig hur ont det måste ha tagit för nära och kära! Det är bara så orättvist. Fint skrivet och som tur lever minnena kvar för evigt.
    Styrke kram

Kommentera detta!

