Namnsdag, fredag och 2½ år

Idag är det fredag! Så skönt. Jag förstår inte vart denna vecka har försvunnit, för trots att vi knappt haft några planer alls har den flugit förbi. Idag är det också min namnsdag! Brukar ni fira sånt? Jag har alltid blivit lite firad och åtminstone gratulerad av familjen, så jag tänkte kanske köpa mig en bukett blommor och lite mörk choklad. Mmmm…! Because I am worth it efter denna natt.

Idag har det också gått 2 ½ år sen vi förlorade pappa. Att han inte fick träffa Saga gör så ont i mig. Jag avundas lite alla de omkring mig som ännu har båda sina föräldrar kvar. Förstår de vilken lycka det är? Ta vara på dagarna!

Jag skulle ha så mycket mer att säga men vill inte börja denna fredag med depp. 

2 reaktioner på ”Namnsdag, fredag och 2½ år

Kommentera detta!

