En fredagslista

Här har ni en lista!

Jag är för tillfället ganska nöjd med livet.
Jag är bra på att inreda.
Jag tycker inte om att tömma diskmaskinen.
Jag är dålig på att inte bry mig om vad andra tycker och tänker.
Jag läser för tillfället Barfotaflickan av Katerina Janouch.
Jag gillar solen som skiner idag. Och Downton Abbey som jag ser på just nu.
Jag sjunger som värsta Carola i bilen.
Jag älskar min familj.

_MG_2096 _MG_2111
Jag är inte speciellt bra på
att gömma mina känslor.
Jag föredrar hemmamys framför fest.
Jag tycker om choklad.
Jag är beroende av Netflix.
Jag har på mig mjukisbyxor, yllesockor och topp.
Jag dricker Sodastreamat vatten.
Jag lyssnar på tvn just nu.

Jag blir arg på folk som är emot att ta emot flyktingar. De är människor i behov av hjälp, era dumma dårar!!!!!!
Jag är rädd för att mina nära o kära ska dö.
Jag önskar mig en ny ugn, en hund och ett 24-70mm f2.8.
Jag är pinsamt dålig på att göra kullerbyttor!
Jag är uppväxt i ett vackert egnahemshus med drömgården.

3 reaktioner på ”En fredagslista

  1. Pingback: En Måndagslista |

Kommentera detta!

