Tråkig tjej här hej

Alltså…

Jag öppnar en tom sida och sätter ner fingrarna på tangenterna. Inget kommer. Vad har jag att berätta? Inget speciellt har hänt.

Jag skrev just ett långt inlägg om Saga och välling, men raderade det. Känner mig tråkig! Blääää. Ni får se en insta-bild istället (Följ mig! sandravaihela heter jag där.)

6 reaktioner på ”Tråkig tjej här hej

  1. Jodå här är en till som känner att jag inte har speciellt mycket att komma med just nu 🙂 men berätta gärna lite mer om den där mammabootcampen, det lät spännande 🙂 hoppas du får en fin dag! kram

  2. Du får gärna skriva om vällingen. Hälsningar från en annan mamma som funderar på välling, gröt och smakportioner. 😉

      1. Han e född 21.4 så ganska jämngammal med din flicka! 😊 Här har vi helammat fram tills nu och han har sovit med 2-3 matpauser nattetid (sovit ca 20-07) ett par månader redan men så plötsligt förra helgen började värsta amningsmaraton nattetid! Första nätterna amning varannan timme för att sedan bli varje timme, med en 3-åring hemma så var jag milt sagt ganska slut. Så nu har vi börjat med smakisar (potatis) och igår fick han ersättning till natten. Sov liiiiite bättre förra natten, får se hur nästa natt blir. Köpte babygröt idag och funderar om jag ska prova ikväll. Svårt dethär fastän man har ett barn från förr, man glömmer så fort! 😊

Kommentera detta!

