Tandbloggen

Hjälp, såna dagar vi har haft på sistone. Mest bara gråt och gnäll, gråt och gnäll. Tänderna, tror jag. De två första bara pluppade fram men de övre verkar också vara på gång med mycket mera besvär. Stackars liten, och stackars mina nerver.

Många har sagt ”Men va skönt att allt kommer på en gång!”. Ja, visst, på ett sätt. Men jag har hört på  mycket gråt nu de senaste fyra månaderna att jag gärna hade haft mer än tre nästan gråt-fria dagar förrän nästa plåga kickade in. Oj oj oj. Tur att jag har haft min fina Emma här många kvällar som sällskap och barnvakt så jag har fått vila hjärnan och axlarna lite. GULD VÄRT. ❤ Jag märker hur jag så lätt blir nedstämd de dagar Saga bara är ledsen, o då känner jag mig sen som en sämre förälder i allmänhet, så det är härligt att det finns nån som vill komma o gosa lite! Också tur att jag har världens finaste sötaste härligaste lilla tjej här hemma. När hon mår bra är hon så glad. Bra så, att hon inte bara är missnöjd med livet liksom, heh!

_MG_1982

Kommentera detta!

