Them shoes

_MG_1999 _MG_2009

Godmorgon på er denna fina söndag! Känns som om klockan vore minst 14 redan men nej, bara 10.45. Jag har precis druckit gott kaffe ur min mormorsmors vackra kopp. Regnet har slutat, solen har tittat fram och det ser ut som om den är här för att stanna.

Idag ska vi på kalas till Esbo, det är Sagas småkusin som fyller år. Ska bli så roligt att träffa familjen igen! Jag har saknat dem lite.

Igår var vi förresten på shopping i Salo. Jag skulle hitta jumppakläder men tror ni jag hittade nåt? Nepp. Men Saga fick skor inför hösten! Får se om de alls hålls på, men supersöta är de! ❤

2 reaktioner på ”Them shoes

Kommentera detta!

