El bloglista de Carro

Den här listan hade allas vår Carro knåpat ihop o den stal jag ju genast förstås! Because I’m cool like that! Eeh.

  • 10 saker jag gör varje dag

Äter frukost
Pussar på Sagisen
Dricker kaffe
Städar (känns det som iaf)
Byter blöjor
Bloggar
Sjunger. Med Saga åt Saga med radion osv
Skrattar
Inreder (Eller snarare avreder höhöhö för plockar bort massor just nu)
Läser böcker

_MG_1027

  • 9 senaste meningarna från fb-chatten

Men det här blir ju nästan lite jobbigt hehe 😀 Jag tar första från 9 senaste chattarna så man inte behöver läsa allt.
Mamma skrev: jag väntar på att tvättmaskin blir klar
Emil skrev: *applåderande smiley o gråtsmiley*
Fredrica skrev: Nå de e just de som e skönt 😀
Lina skrev: Joo 😀
Paula skrev: 😀
Emma skrev: Snart ses vi! Puss ❤
Jag skrev: Det går annars bara att betala kontant på caféet 😀
Jag skrev: Hej! Köper gärna det bara det är i fräscht skick,  har du nån bild? 😀

  • 8 smeknamn jag haft genom tiderna

Santtu
Lilla Lina
Linschen
Älskling
Mamsisen (tack kära Sambon)
Snadra
Sandy
Loppan

  • 7 serier jag sett 

SATC ❤
Grey’s Anatomy
How I met your Mother (Carro du hade skrivit ett litet i o det störde mig så mycket att jag måste skriva ett stort istället 😦 )
Modern Family
Orange Is The New Black
New Girl
Odd Mom Out

  • 6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan

Jeinar ( ❤ )
Nikke
Freddie
Tanja
Emmi
Sofia

  • 5 saker jag gjort på fyllan

Oj hjälp, har jag ens gjort nåt? Kommer int på någo!

  • 4 husdjur jag haft

Dvärghamstern Flip
Dvärghamstrarna som jag INTE KOMMER IHÅG NAMNEN PÅ?
Katten Milla ❤
Illern Ines ❤

  • 3 gånger jag ångrat något jag gjort

Talat illa om någon
Inte släppt taget tillräckligt fort om nån som inte gjorde mig lycklig
Då pappa frågade om vi skulle komma o hälsa på men vi inte gjorde det pga vi var mitt uppe i köksrenoveringen. Samma natt fick han en hjärnblödning och vi fick inte ens säga hejdå för han var ren borta då vi kom till sjukhuset. O jag kan inte sluta fundera på om den kanske hade skjutits upp om vi hade kommit dit. Om vi hade kunnat göra något tidigare. Alltså förlåt nu blev det lite deppigt men kan ni ens föreställa er hur det känns? Största värsta ångesten i mitt liv.

  • 2 senaste gåvorna jag fått

En bit chokladkaka av Emma! ❤
Såg att Carro fått en Kitchen Aid, jag vill å haaaaaaaaaaaaaaaa! Men den andra senaste gåvan jag fick var öh… öh… *ser mig omkring* En tjugolapp? 😀

  • 1 sak jag älskar att göra

Pussa på Saga ( o blogga förstås!)

8 reaktioner på ”El bloglista de Carro

  1. Va ledsamt detdär med din pappa. Beklagar! 😦 kan tänka mig att de måste vara det värsta ångesten! Usch, det ryser i mig. Men man får bara tänka att det var meningen att han skulle dö den dagen. Som kristen tror jag allt har en mening och Gud har räknat dagar åt alla redan då man föda! Men förstår att du tänker så.. Kram

Kommentera detta!

