Födelsedagsönskelistan!

Snart fyller jag år (”snart”, 25 september!), och detta år ville jag laga ett collage åt mig själv för att egentligen kunna fastslå vad jag önskar mig. Annars kommer jag bara på en massa grejer som Saga behöver hehe. Dessutom är man ju så extremt rik som mammaledig så det vore kul att få saker man verkligen vill ha och ”behöver”. Som en ny matta t.ex. Feel free att sprida detta till alla jag känner haha, för alla vill ju naturligtvis ge mig presenter! (obs skojar)födelsedagsönskemålen

  1. Nyaste säsongs-Muminmuggen. Kommer visserligen ut först 1.10 tror jag, så det blir ju lite tokigt med tanke på att jag fyller år 25.9.
  2. En Thomas Sabo-berlock, alternativt ett presentkort till Thomas Sabo (eller alltså till Bromans i Ekenäs där de säljs).
  3. Denna matta. Jag tror att jag allra mest önskar mig den. Tänker typ på den dagligen men har inte kommit mig för att beställa den. Väntar på erbjudande eller på att nån ska köpa den åt mig. Finns här. 
  4. Dessa scarfar från H&M och/eller ett presentkort dit. Jag behöver uppdatera min basgarderob efter en stor skåprensning! Blå scarfen & rosa scarfen. (Egentligen så sjukt onödigt med fler scarfar men jag är SÅ en scarfmänniska.)
  5. Fler Enjoy Flameless Candles. Vita eller blekrosa. Har nu två men behöver fler. Behööööver!
  6. Bidrag till en ny ugn. Den vi har nu är 30 år gammal, visserligen använd endast de senaste typ 5 åren but still. 30 år gammal. Vi talar döda kryp bakom en glaslucka som inte går att få bort. Mums! Där vill jag ju laga mat!
  7. Presentkort till Adlibris! Aaaah böcker, ge mig mera böcker!
  8. Presentkort till Ikea. Behöver bl.a. ett par skåpdörrar 😀 Det Spännande Vuxenlifvet alltså.
  9. En KeepCup av glas! Storlek M. Tack!
4 reaktioner på ”Födelsedagsönskelistan!

Kommentera detta!

