Påväg till hufvudstaden

Jag sitter som bäst på tåget (som förresten var försenat ifall nån undrade ) o är på väg till Helsingfors. Idag ska en av mina bästa vänner prova brudklänningar! Gissa om jag är taggad för en heldag på stan, trots att jag redan saknar Saga! Mammas gryyyyyyn. ♡

imageimage

En lite halvsnabb tågselfie där. Hon i sätet brevid stirrar på mig. Mys.

Förresten är jag utan desto mer program kl 10-15 så om nån vill träffas säg hepp!

5 reaktioner på ”Påväg till hufvudstaden

  1. Äsch, hade gärna träffat dej. Fast kanske inte med alla tre barnen i släptåg. Jag ska till Ekenäs, av någon konstig anledning, på lördag. Råkar du vara i knutarna då? Med eller utan Saga, allt passar.

Kommentera detta!

