Ny header

Jag blev inspirerad idag o lagade en ny header. Vad tycker ni? Gillade ni den gamla bättre eller är denna fräschare?

Den gamla såg ut så här :

cropped-header3.jpgoch den nya ser ni ju här ovanför!

11 reaktioner på ”Ny header

  1. Båda är fina men tycker mest om den förra,tycker den beskriver din blogg så bra ,den utstrålar liksom kärlek och omtanke på ngt vis ❤

  2. Hej! Jag har läst din blogg en tid efter att jag ramlat in här (tror jag hittade din blogg via instagram, kanske?) :))

    Jag tycker också båda dina headers är fina men att den förra är finast om man måst välja. Och så underbar text du har: ”Drömmar, tankar, fotografier
    & Saga”
    Jag älskar slutet ❤ 🙂
    Ps. Jag älskar också lousie Boije af gennäs böcker, de är bara så bra! 🙂
    Hälsningar från en Fanny som försöker börja skriva mer blogg själv och inte bara läsa andras 🙂

Kommentera detta!

