10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-listan

10 saker jag tycker om:
» Saga!
» Sambon
» Våra husdjur katten Milla och illern Ines
» Mina vänner och familj
» Vårt hus!
» Choklad 😉
» Långa spasessioner (alltså att man hinner tvätta håret hehehe)
» Rökt lax!!
» Fotografering
» Mina bloggläsare

9 saker jag tycker mindre om:
» Spindlar gillar jag mindre o mindre ju äldre jag blir
» Att vi inte hinner städa här hemma typ nånsin
» Fästingar, huu!
» Hur fort jag blir stressad om jag inte har hunnit få min lilla stund för mig själv på moron (känner mig som världens sämsta j*vla mamma varje gång)
» Att Sambon inte haft möjlighet att ha semester ALLS detta år (bra och dåligt att han har så mycket jobb)
» Folk som bara gnäller på allt hela tiden
» När Saga gråter o folk stirrar på en som om man torterar sitt barn
» Marsipan, uäck!
» Snövåta o kalla vinterstövlar

göaRandom bild på soluppgång

8 bloggar jag läser:
» Linn
» Silje
» Paula
» Carro
» Danni
» Linda
» Hanna
» Smulan

7 saker jag vill göra i framtiden:
» Höja upp taket på vårt hus
» Slippa stressa över pengar
» Få ett eller flera barn till
» Gifta mig
» Köpa ett Canon 24-70mm f2.8. Drömmen.
» Skaffa hund!
» Fortsätta älska min Sambo (awww ❤ )

6 saker jag är rädd för:
» Att dö eller att nån nära ska dö
» Få cancer
» Små mörka tunnlar o sånt
» Vad som kan finnas i mörker
» Att nån ska bryta sig in när jag är ensam hemma nån natt
» Fiskar när jag simmar… 😀 Blev värre av att en fisk bet mig i tån en gång då jag bara lite svalkade fötterna i vatten.

5 platser jag tycker om att vara på:
» Hemma! ❤
» På min sommarstuga
» Sambons sommarstuga
» Vår stora mysiga soffa!
» I Sambons famn ❤ Awwww ❤

IMG_2895

4 ord som beskriver mig:
» Pratsam
» Glad
» Social
» Utåtriktad

3 saker jag ser fram emot:
» Hösten, inte för att jag vet varför men det är ju så mysigt med höst! Kommer att ha mina Enjoy-ljus o brinna från morgon till kväll då.
» Framtiden och hur Saga kommer att utvecklas
» Min födelsedag! Jag har alltid lite för stora förhoppningar för den dagen på nåt sätt, men i år har jag ju en liten skrutt med som förgyller dagen ❤ ❤ ❤

2 bra filmer:
» Frozen!
» PS I Love You

1 bra låt:
» Öööööööööööööööööööööööööööööö jag kommer aldrig på nånting… Förlåt! Dålig bloggerska 😀

9 reaktioner på ”10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-listan

Kommentera detta!

