Era tips är guld värda!

Där ligger hon nu i vagnen. Efter ynka femton minuters nattande i vagnen så somnade hon! Hon hann inte ens bli riktigt förbannad, jihuu! Har 2 handdukar vikta som ”kudde” under madrassen så hon kommer lite högre upp med huvudet, o har henne i mammalådans sovpåse så att kanterna är vikta utåt så det blir trängre o så slutligen en tunn bomullsfilt över kroppen. Idag blåser det så jag tror att temperaturen är helt perfekt för att sova!

Alltså ni som tar er tid att läsa mina klagomål och rådfrågningar är ju bara guld värda!

Pinterestbild

Så här känns det just nu i mig, efter en morgon med en tös som tydligen kände på sig hur trött hennes mamma var igår – hon har nämligen varit otroligt glad och nöjd i över en timme PÅ LEKMATTAN. Mirakel sker. Visst blir det lättare, men dagar som igår känns hemska. Som tur förstod också kära Sambon att jag behövde en paus så jag fick ha hemmet för mig själv ett par timmar medan han var till en kompis. Jag stängde av tvn, satte på musik, satte mig i min läshörna i vardagsrummet, hade fotbad, läste och vilade huvudet.

_MG_0796

Förresten, ännu idag och imorgon kan ni köpa doftljus och Enjoy Flameless Candles till rabattpris hos Designwest. Uppge koden SANDRA10 i kassan så får ni rabatt! Gäller också i butiken. Jag råkade redan köpa ett till, hehe. ”Råkade”.

2 reaktioner på ”Era tips är guld värda!

  1. Ifall ni har ett babyneste är det super att använda även i vagnen! Vår Saga sover mycket bättre där på så sätt, trångt, mysigt och enkelt 🙂

Kommentera detta!

