3 månader ung

_MG_9429-2

Kan ni förstå att den här lilla sötnöten redan är tre månader gammal? Känns som förra veckan som vi var på BB. Vi har tid till rådgivningen på måndag, så då kommer mer strategiska mått men jag tippar på att hon väger 6.3 kg o är 63 cm lång. Kanske 64. Det är länge sen vi sist var på rdg. _MG_9481-2_MG_9488-2

Hon är väldigt ivrig på att komma upp och sitta, vilket jag inte riktigt älskar för jag tänker på om ryggen kanske tar skada? I alla fall kämpar hon väldigt mycket för det. Hon svänger från mage till rygg och gnagar på sina händer något otroligt mycket. Nu har hon också börjat suga på sin underläpp, ser lite roligt ut. Undrar om det redan är tänder på g? Hon äter allt mellan 120 och 160 ml per gång och 5-6 gånger om dagen, så nu har hon börjat gå riktigt enligt boken hehe.

_MG_9843_MG_9530-2Hon har fortfarande magknip, men då det inte kniper är hon världens gladaste unge. Ganska mammig är hon också och just nu vill hon helst inte bli lämnad ensam alls. Hon har sovit i vagnen några korta snuttar denna vecka tack vare era tips, så då får man snabbt fixa det som fixas skall. Eller så kan man fastna på bloggen…

Nu vaknade hon o jag har massor jag borde ha gjort. Oops! Nåja.

Förresten, glöm inte bort att ni får rabatt till Design West via mig! Koden hittar ni här.

4 reaktioner på ”3 månader ung

    1. Tack! Hittade just din kommentar i skräpposten, kul. Nu undrar man ju hur många kommentarer av läsare som ”imisstag” har raderats automatiskt 😦 Men som tur hittade jag den nu i alla fall 😀

Kommentera detta!

