Mysteriepåsen

_MG_9315 _MG_9316Nämen vad är detta? En påse från Designwest? Men vad kan den innehålla? Det får ni se senare… Hösten närmar sig… och psst…! Det finns nånting där för er läsare också.


I samarbete med Designwest.

Förresten, tack för alla era tips angående vagnsovandet! Nu har jag några gånger testat att bulla upp i vagnen så hon har ganska trångt, och nu har hon faktiskt somnat i vagnen 3 gånger! Visst har vi fått kämpa ganska länge o visst sover hon bara helt korta snuttar, men det är ändå en liten stund ”fritid” för mig. För naturligtvis älskar jag mitt barn men några minuter för mig själv behövs! Speciellt idag då vår morgon inte gick som den brukar utan damen vaknade fem…!


För att ännu lite tala om annat så glöm inte att fråga det ni funderar på i frågestunden!

Kommentera detta!

