Om skötväskor

Vi (jag) har kommit fram till att vi (jag) behöver en skötväska ändå. Jag blir tokig på hur allting blir o ligga huller om buller i väskan och hur jag inte hittar nånting sen. Liberoväskan var ganska perfekt tidigare då Saga bara behövde en liten tuttflaska, men nu då hon nästan alltid behöver 150ml åt gången så ryms det inte.

Så nu har ni chansen! Tipsa mig om vilken skötväska som är bäst! Jag lutar just nu lite mot en Babymel Zahra, främst för att den har många fack och är på rea i en nätbutik nu (är så paranoid att nån av er sen köper den sista före jag har bestämt mig att jag inte tänker berätta vilken hehehehe) men har ni nån favorit?

4 reaktioner på ”Om skötväskor

  1. Jag har haft många olika väskor som skötväska. Nu har även jag en babymel i användning och är mest nöjd med den av alla jag haft. De övriga har inte varit sköväskor, men fungerat bra de tider de använts.

Kommentera detta!

