Om att fotografera Saga

Saga har redan nu så prima fotominer. Kolla nu in det här, liksom. Förvånad, oskyldig, skrattar stort osv…

_MG_8322 _MG_8331 _MG_8374

Ni kan ju tänka er hur mycket vi skrattar då jag ska fota henne lite. Ja, på tal om skratt så har hon skrattat tre gånger hittills i sitt liv! Liksom verkligen skrattat. 9.7, 10.7 och 12.7. Inte så där att jag har koll på det eller nåt. Jollrar o tjuter o har sig gör hon varje dag, vår lilla buse! ❤

Hon vill verkligen upp o sitta redan nu, fast jag är lite nojig över det, för tänk om ryggen blir dålig då? Men då hon tjuter av glädje när hon får sitta en liten stund… O hon försöker ta sig upp o sitta från liggande. Andra bebisar börjar liksom svänga sig först men inte vår tjej! Hon ska sitta! Nej, vi får se hur det går. En annan mamma sa åt mig att varje lilla stadie av lärdom hos dem är lika ljuvligt och hon hade verkligen rätt!

_MG_8337 _MG_8348 _MG_8351

Jag slutar inte förvånas över hur hon kan likna oss båda så mycket. På ett av dopfotona är hon en kopia av pappa, medan hon här liknar mig som liten. Så bra hon har blivit ihopbakad i magen! Eller så liknar Sambon o jag varandra ännu mer än vi trodde!

2 reaktioner på ”Om att fotografera Saga

  1. Milton ville också upp och sitta hela tiden. Han ville liksom vara med och inte ligga på golvet och stirra i taket. Små stunder e nog okej. Och om dom är i t.ex. babysitter så sitter dom ju int så raka i ryggen och då belastar det ju int så mycket. Milton satt nog mycket i den och i famnen och han lever och mår bra 😛 Dom måste ju få vara glada och nöjda 🙂

    1. Jo ens eget humör beror ju så mycket på deras så bäst att hålla dem glada bara haha! Idag vill hon helst hänga i famnen hela tiden o så ska man gå omkring, kul. Som tur duger sittern en stund…

Kommentera detta!

