Mammig bebis

Alltså wow, vilken dag. Inget har varit bra för lilla fröken. Magen har knipit o helst ska jag bara gå omkring med henne hela tiden på ett visst sätt, så fort jag sätter mig med henne ( i samma ställning) så blir det skrik. Dessutom är hon extremt mammig just nu, vill helst bara vara i min famn. Så otroligt utmattande när man själv vill ha lite avlastning en stund o då istället får höra på skrik tills man ger upp och tar tillbaka henne. Min rygg o mina axlar är sååå sjuka… Bärsele gillar hon inte heller.

Nu är hon i alla fall tyst o glad en stund framför tvn i sittern (jättebra mamma jag är, so sue me) så att jag får vila huvudet e stund. Vi har också varit till Sambons stuga idag, där var det helt otroligt tyst och stilla. Det enda som hördes var… ingenting. Nästan kusligt. Men så avslappnande för stunden. T o m Saga var nöjd i vagnen en stund, något som aldrig händer.

Kommentera detta!

