Än är inte miraklens tid förbi

Gissa vem som just somnade i vagnen? (Tips: Inte jag) Så skönt! Hoppas hon sover ens en timme, då är jag nöjd. Helst två-tre förstås men en går också bra.

Uppdatering tio sekunder senare: Jamen gissa vad som händer då! En jävla släpvagn full med metallgrejer som klinkar o har sig backas in på gården tillsammans med en bunt högljudda män. Alltså jo Saga sover bra med bakgrundsljud men höga metalliska plötsliga ljud väcker väl vem som helst? Nu håller jag tummarna miljonfalt för att de inte ska väcka henne. Tänk om ens gård bara vore ens egen o inte en byggsamlingsplats dit det varje dag uppenbarar sig nya jobb åt Sambon eller främmande personer som hämtar jobb. *bitter*

_MG_7294

Nu ska jag försöka slappna av, dricka kaffe och intala mig att Saga inte vaknar av det. Hoppashoppashoppas!!!!!!!!!!!!

_MG_7384 _MG_7394Uppdatering igen: FÖRSTÅS VAKNADE HON O SOMNADE INTE OM. Jihuu.

Kommentera detta!

