Bröllopsfiilisar

_MG_7115 _MG_7206Hej på er! Måndag igen då…?! Vi har haft ett fullspäckat veckoslut – på lördag gifte sig sambons fina bror med sin härliga Laura! Allting gick perfekt, bruden vacker som en sagoprinsessa, brudgummen stilig som aldrig förr, vigseln fin och lyckad och festen jätterolig. På söndagen var vi på plats igen för att städa upp. Superbra känsla att nästan vara färdigstädade då de nygifta anlände för att – trodde de – städa. Jag är så lycklig över att ha fått en bonusfamilj via sambon! Dessutom borde jag ju vara nästa när man ser på buketten ovan…? Heh. Kanske om tio år.

Nu sitter jag här o dricker kaffe efter att ha matat damen som sen somnade om ännu en stund. Hon har varit rena rama miraklet inatt och sovit 23-07:40. Synd att jag inte la mig då hon gjorde det, hade varit skönt att sova så länge! Är trött o hängig istället, men det skyller jag på festen i lördags, heh. Idag har vi i alla fall inga större planer än att åka till matbutiken o sådär. Får se vad vi hittar på.

En reaktion på ”Bröllopsfiilisar

Kommentera detta!

