Inför morgondagens bröllop!

Ahh… Äntligen kan jag verkligen slappna av i kroppen! Trots att Sambon har skött Saga hela kvällen så att jag fick ta en tupplur och en lååång het dusch så har jag inte kunnat släppa spänningarna i axlarna. Men nu är kläderna strukna, smyckena framplockade och skorna putsade inför morgondagens bröllop, och Saga sover i sin säng. Nu kan jag slappna av. _MG_7036

Idag hade vi Emma på besök! Med sig hade hon dessutom två supermumsiga chokladkaksbitar från Café Gamla Stan i Ekenäs där hon sommarjobbar. Vi kokade varsin cappuccino åt oss och njöööt av den mumsiga kladdiga kakan!

_MG_7041

Emma var en ypperlig barnvakt åt Saga medan hon var här, hon lockade fram många leenden. Jag som skulle städa medan hon var här var istället så trött att jag bara slöade i soffan med dem. Till sist kändes det som om ögonen skulle gå i kors så jag mumlade fram en artig ursäkt i form av ”Borde man börja gå i duschen månne!” Mycket smidigt av mig. Tur att Emma inte är en gäst precis utan mer som en familjemedlem.

_MG_7054 _MG_7051

Se så fina liljor som växer på vår gård, förresten. Idag kände jag att jag behövde både blommor och starka färger i mitt liv så jag plockade in några. Hittills verkar de trivas bra! Vad har ni hittat på för kul idag? Det verkar som om det är fredag igen insåg jag. Saga blir tio veckor idag, tänk det!

4 reaktioner på ”Inför morgondagens bröllop!

Kommentera detta!

