Bröllopsdax!

_MG_7031

Den här bilden är lika skarp som min hjärna just nu – nästan, men inte riktigt där. Att vakna kl 6 var ju förstås uppfriskande jämfört med gårdagens 5, men medan jag matade Saga fick jag fundera på vad jag behöver mer just nu – sömn eller egentid. Jag valde egentid. Chansen att dricka kaffe i lugn o ro.

Idag kommer Emma hit på besök, det ska bli härligt att få prata lite med henne igen, det har varit en tid sen sist. Jag tycker Emma o jag har en så fin vänskap, det kan nämligen gå år utan att vi ses (fast kanske inte nu längre när vi bor någorlunda nära varandra) men ändå är det alltid som förr. Helt sjukt bra.

Idag ska jag också fixa och skrubba och stryka kläder och ha mig – imorgon gifter sig nämligen Sambons bror! Det kommer att behövas mycket jobb för att förvandla denna trötta mamma till en partypingla, men det ska nog gå, haha! Jag började redan igår med ansiktsmask och att noppa ögonbrynen. Köpte en ny ansiktsmask från Salo, samt ett balsam från Aussie som jag länge har velat prova på, nya sminkborstar (behövdes verkligen), ett halsband åt mig och så finstrumpor och hårband åt Saga.

Det har ju faktiskt lovats närmare trettio grader imorgon, vilken tur att jag inte är en man och behöver ha kostym! Lider riktigt med alla männen redan nu.

Åh så härligt det ska bli med bröllop! Jag har sett fram emot det länge redan! Kärlek i överflöööööd!

2 reaktioner på ”Bröllopsdax!

Kommentera detta!

