Pinnad barnkammare

Hur kan det finnas så många fina barnrum? Jag skulle kunna hänga i timmar på Pinterest när jag planerar Sagisens rum. Främst söker jag efter nån slags hyllor dit just nu.

Just nu är det ju pop att ha IKEAS tallrikshylla eller tavelhylla för barnböcker, men då får jag lite avsmak när liksom alla har det. Visst är det jättefint men jag längtar istället efter något lite mer unikt!De där korgarna längst ner tycker jag är en rolig idé, då är de också på babynivå sen när det är mer aktuellt att själv kunna välja leksaker.

Alla bilder från Pinterest

4 reaktioner på ”Pinnad barnkammare

Kommentera detta!

