Godmorgon.. måndag?

bloggsieAlltså vilken natt. Mitt i en dröm började nåt konstigt gnällande ta sig in, tog en stund före jag förstod att det var vår lilla fröken. Tänkte att klockan var fyra eller så. Vräkte mig upp ur sängen (alltså smidigt som en blind strandad säl ungefär) och hann reagera på att sambon redan hade åkt iväg o att det ösregnade. Först i köket kollade jag på klockan. HALV ÅTTA?! Seriöst. Ungen sov 8,5 timmar, åt, somnade om och sover än. Hennes nattsömn är ju helt otrolig alltså. Så här var det redan på BB, inte riktigt lika länge men hon hade nog velat sova då också… Men då kom ju istället sköterskorna och väckte oss och henne om vi sov för länge i ett sträck…

Annars så var jag säker på att det var måndag igen när jag vaknade. Men icke! Det är onsdag och idag ska jag träffa Malin och hennes lilla Majken. Saga kommer se sååå stor ut! Men det är ju faktiskt hennes två månaders-dag idag. Snyft! Jag gråter nästan. Min stora tjej.

Kommentera detta!

