Dagens lista 23.6.2015

Dagens humör: Hittills lite si och så. Jag vet inte. Är jättetrött o mår lite illa, jihuu älskar lingonveckan.
Dagens program: Hämta ut två paket, gå på långpromenad! Solen skiner!
Dagens tips: Snabbkaffe, fortfarande kaffe. 
_MG_8968
Dagens bästa: Att solen skiner!
Dagens sämsta: Att jag inte riktigt vet om det här kommer att bli en bra dag fast jag försöker.
Dagens outfit: Shorts, blå skjorta, oversize tröja. Pilotbrillor ❤
Dagens sötaste: Chokladen jag känner att jag behöver kommer nog att bli söt o god, höhö. Kanske jag borde köpa jordgubbar också. Läste nånstans att ett symtom på depression är att man konstant vill skämma bort sig själv för att få sig att må bättre, det tänker jag mycket på… Är det så?
Kommentera detta!

