Måndag morgon

Hej på er! Länge sen jag senast hade en så här lång bloggpaus. Men ni vet, livet kom emellan. Midsommaren tankade mina batterier och jag fick prata lite om allt som bekymrar igen så känner mig lite bättre för tillfället. (Almost) No tears for a couple of days! Märkte nämligen där på midsommardagen hur jag kände mig gråtfärdig egentligen helt utan orsak. Ja, och det senaste är att jag har börjat oroa mig jättemycket över att nånting ska hända. Att det finaste jag har ska försvinna plötsligt.

Men nu över till nåt lite positivare: Jag insåg precis att vi nu har program för åtminstone tre veckoslut framåt. Samtidigt jättekul, samtidigt lite… blah. Sen har ju halva juli redan försvunnit nånstans utan att jag har fått vara en enda natt på stugan min. Men då kära sambons brorsdotter fyller ett år  , då hennes föräldrar ska gifta sig och då Saga ska döpas så kan man inte klaga! Det blir härliga veckoslut fulla med kärlek och familj.

Nu är Saga förresten redan åtta veckor gammal, och nu har jag börjat märka att jag litelite nog längtar efter att hon ska lära sig nya saker, för det är ju så roligt! Då jag var på ett café i Ekenäs berättade en kvinna åt mig om hur ljuvliga precis alla stadierna är, trots att man lite nog önskar att tiden saktar ner… Hon hade absolut rätt!

_MG_6319_MG_6315 _MG_6304_MG_6325

Alltså kolla nu in detta charmtroll. Hon har  mycket att berätta! Jag längtar så efter det första skrattet! Mammas älskade lilla gryn!

Just nu är jag mer aktiv på instagram. Ni hittar mig där under namnet sandravaihela, men ni måste be att få följa mig för att se mina bilder.

En reaktion på ”Måndag morgon

  1. Hon är nog så söt 🙂

    Vad bra att du har fått vila upp dej lite under midsommaren. Det är nog tungt med de där små fast de är hur goa som helst. Men alla stadier har sin charm fastän det inte alltid känns så när man är mitt i det 🙂

Kommentera detta!

